Vissza

 


A cég válasza

Tisztelt Fogyasztóvédő Alapítvány!

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a benyújtott panasz kapcsán cégünk a panaszt megvizsgálta, és a vásárlóval a kapcsolatot felvettük.
A megnövekedett rendelésszám és ügyfélszolgálati megkeresések miatt válaszadásunk a szokásosnál hosszabb időt vett igénybe, amit ezúton is sajnálunk. A vásárló felé több megoldási lehetőséget is felajánlottunk (visszatérítés vagy termékcsere).
Célunk továbbra is a korrekt és vásárlóbarát ügyintézés, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy minden felmerülő panaszt megfelelően és jogszerűen kezeljünk. Készen állunk az esetleges további kérdések megválaszolására, illetve az együttműködésre az ügy tisztázása érdekében. Köszönjük a megértésüket!
Tisztelettel: Olivér (július 31.)

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére