|
|
|
|
|
|
|
A cég válasza

Tisztelt Elnök Úr,
Mint a cég tulajdonosa és a rendőrséget kihívó személyként (képernyőfotó csatolva) írok Önnek.
Az Úr állításai nem teljesen fedik a valóságot.
A szót komolyra fordítva leírnám az elejétől a történetet, amit a rendőrségi jegyzőkönyv, a kamerafelvétel és az adott időpontban a helyszínen tartózkodó többi vendég (a rendőrségi jegyzőkönyv szerint tanú) is alátámaszt.
Három, már érkezéskor is ”erősen spicces” személy megérkezett az étterembe. Először a lány jött be kutyával, kérdezte, be lehet-e hozni. Mivel kutyabarát hely vagyunk mondta a felszolgáló, hogy természetesen. Erre mondta a lány, hogy akkor behozza a szüleit is és szeretné, ha a felszolgáló az ő szakmai tudásával megmutatná nekik az asztalt. Ez is megtörtént. A család helyet foglalt. Kezdésnek két pálinkát és egy vodka shot-ot kértek, majd ételt is rendeltek. Amikor kijött a főétel, jelezte a lány, hogy ő nem ezt rendelte (harcsapaprikást kért túrós csuszával, viszont a pincér neki véletlenül roston harcsát friss kevert salátával ütött fel a gépbe). A pincér rögtön elnézést kért, és mondta azonnal kicseréli. A lány erre vonakodott, hogy nem kell a csere, csak hozza ki neki külön a túrós csuszát. Ez meg is történt, valamint a felszolgáló jelezte, hogy a túrós csusza a ház ajándéka.
Az úr ekkor dühösen megszólalt, hogy igenis cserélje ki az egészet, mert ő hibázott. Erre a felszolgáló sajnálkozva beismerte, hogy igen valóban, de ő is csak ember, és az ember néha hibázik, de igyekszik kijavítani. A lány az apja ellenére mondta, hogy neki jó így, és akkor lezárult a szóváltás.
Később, még egy kör rövid elfogyasztása után, a lány kikérte a számlát, majd a fizetésnél érintette a kártyát a terminálhoz, de nem volt fedezete. Háromszor is megpróbálta (képernyőfotó csatolva). Kérdezték mi legyen, mert hogy nincs náluk ennyi pénz.
Ekkor hívott a kollégám, hogy mit tegyen ebben a számunkra is kellemetlen helyzetben. Azt javasoltam neki, hogy egy ember menjen el pénzt felvenni, amíg a másik kettő megvárja az étteremben, illetve ha nem akarnak/ tudnak fizetni akkor sajnos ki kell hívni a rendőrséget és jegyzőkönyvbe kell foglalni. A lány kiment telefonálni és kb. 15 perc után visszajött, minősíthetetlen módon ordibálva, trágár szavakat használva.
Itt szeretném megjegyezni, hogy az étteremben többek között egy család is tartózkodott két kiskorú gyermekkel. Ekkor felszolgáló megkérte a lányt, hogy legyen szíves nem ordibálni, mert vannak más vendégek is. Ekkor a lány jelezte, hogy most akkor tud fizetni, de előtte kérnek még egy kör rövidet. Kollégánk a fizetés rendezésére kérte őket. A lány fizetett, sikeres volt a tranzakció. Majd újra rendelni szerettek volna utolsó kör gyanánt.
Ezt a felszolgálónk az erősen ittas állapot miatt megtagadta és távozásra kérte őket. Ekkor az úr dühösen és agresszívan reagálva kérlelte a panaszkönyvet, mert hogy ők át lettek verve a szervízdíjjal.
Itt jelezném, hogy az államilag elfogadott Fruitsys-sel dolgozunk, és nem tudjuk kétszer felütni a szervizdíjat. Az kavarhatta meg az erősen ittas urat, hogy a 13%-os szervizdíjat a NAV-os rendszer ÁFA kulcsokra (5%-27%) bontja. Hisz ahogyan Ön is tudja, a szervizdíjat a alaptétel szerinti ÁFA kulcs alapján számolja a pénztárgép. Erre sajnálatos módon nincs ráhatásunk. Tehát nem 27% + 5% szervizdíjat számoltunk fel, hanem 13%-ot, de a pénztárgép a NAV irányában való elszámolás miatt kettébontja. Csatoltam a szóban forgó számláról két fényképet is. Ott látszik is a ”kétszeri szervizdíj”. Illetve csatoltam egy képet ”az étlapon fel nem tüntetett szerviz díjról” is.
Zárásképpen csatoltam egy képet az önkormányzatnál is bejegyzett Vásárlók könyvéről.
Mivel a társaság nem akart távozni, kihívtam a rendőrséget a rögzített segélyvonalon. A kiskorú gyermekekkel ott tartózkodó család mondta maradnak, amíg kiérkeznek a rendőrök és tanúskodnak, mert ők sajnos végig nézték/ hallgatták az egész ”cirkuszt”.
Két járőr érkezett, akik erősítésnek hívtak még két járőrt.
A rendőrök jegyzőkönyvbe foglalták a történteket és kivezették a három személyt.
Szívesen csatolnám a kamerafelvételt is, hogy Ön is tanúja lehessen annak, hogy két ember mennyire másképp fogja fel ugyanazt a történetet, de a GDPR miatt sajnos nem tehetem.
Ha bármiben tudok még segíteni állok az Önök rendelkezésére.
Üdvözlettel: Linda üzletvezető (április 18.)
|
|