|
|
|
|
|
|
|
Idegörlő várakozás
Július 23-án reggel érkezik is az e-mail, amiben olvasható, hogy a kiszállítás tényleges napja már 24-e. Telefonálunk, a kedves hölgy azt javasolja, hívjuk fel mi a Praktikert és tudakoljuk meg, hogy át tudják-e adni a csomagot 23-án, ugyanis ők csak ez esetben vállalják a 24-ét. 20.000 forint szállítási díjért sérelmeztem, hogy nekünk kellett ennek utána menni, de legyen, kiderítettük, a csomag átadásra került.
24-én várjuk a csomagot, reggel telefonálunk, mivel a nyomonkövető linken továbbra sem látszik idősáv, csak nap, sem újabb mailt, SMS-t nem kaptunk. Kedves hölgy ismét készségesen tájékoztat, a csomag második körös, délben indul vele a sofőr, érkezés előtt egy fél órával hívni fog.
Telik az idő, 13 óra felé telefonalunk, hogy látszik-e már, mégis a délután folyamán mikor jönne a teherautó. Ekkor derült ki, hogy a csomagot feltették a kamionra, majd lerakodták, ugyanis nem egy raklap (ahogy elvileg a Praktiker regisztrálta), hanem kettő így végül nem fért fel...(A nyomonkövetési felületen az szerepel, a címzett nem vette át az adott napon…)
Ezután egyeztetünk, a kiszállítás dátuma immáron 25-e, megegyezünk, hogy délelőtt felelne meg nekünk.
Reggel ismét telefonálok, 9 körül, hogy mikor is jön a teherautó, férjem menne dolgozni ha átvette a csomagot.
Biztosítanak, hogy 1-1,5 múlva érkezik a sofőr.
Eltelik az idő, újabb telefon, mert a futár sehol, sem egy SMS, sem egy mail. Hölgy jelzi, a futár délután 2-fél 3 között érkezik... mondanom sem kell, erről semmi tudomásunk nem lett volna, ha nem telefonálunk.
Ezután, majdnem délben érkezik a mail, hogy a mai napon (25-én) 8 és 17 óra között érkezik a csomag.
Mikor ezt a levelet írom, még nem érkezett meg a futár, sajnos a termékek állapotáról, hogy épségben érkeztek-e meg, még nem tudok nyilatkozni.
A cég tájékoztatását hiányosnak gondolom. 3 nap szabadság / fél napnyi szabadság ment el azért, mert a társaság nem tájékoztatott. Az ígéretüket nem tartották be, de ami rosszabb, hogy mi kellett, hogy ezt kiderítsük, pedig az információ rendelkezésre állt.
A Google értékeléseik hemzsegnek a hasonló történetektől.
Köszönettel, Dorottya (július 27.)
Tisztelt Selmeczi Balázs!
Reklamációjával/panaszával kapcsolatban rögzített jegyzőkönyvet és a hozzá kapcsolódó válaszlevelünket mellékelten küldjük.
Elnézést kérünk a futárszolgálat nevében a szállításból adódó kellemetlenségért. Kompenzációként a szállítási díj vételárát vissza utaljuk a panaszosnak. Köszönjük megértését!
Tisztelettel: Praktiker Kft. (2025. 07. 31.)
|
|