Vissza

 


Whirpool panasz

  • 2022. december 7.: hibabejelentés telefonon

  • 2023. január 2. – szerviz technikus (Istvánovics Gábor) kijön, próbaindítást végez (nincs hibajelzés a készüléken), megállapítja, hogy a szivattyú rendben van, belenéz a gépbe, azt mondja nagyon piszkos (szöszös) belül, kiveszi a ruha nedvesség érzékelő szenzort, megállapítja, hogy ki kell cserélni.
    Ezeket ő nem tudja itt elvégezni, be kell szállítani a szervizbe. 30 000 Ft előleget fizetek, amiről számlát ad. Azt mondja, néhány nap múlva jelentkezik a szállító időpontegyeztetés miatt. 10 perc volt az egész, de korrekt.

  • 2023. január 20-ig nem jelentkezett a szállító. Többször telefonáltam a szerviz technikusnak (soha nem vette fel, nem hívott vissza) és a Whirlpool Mo.-nak.

  • 2023. január 26-án végre elszállítják a gépet a szervizbe.

  • 2023. február 9-án visszaszállítják a készüléket. A szállítók azt mondják, aznap ne indítsam el, ne próbáljam ki, mert egész nap hidegen volt, csak másnap. Szervizlapot hoznak (mellékelve).

  • Másnap elindítom a készüléket. Hibajelzés: Tisztítsa ki az alsó szűrőt. A szűrő tiszta, a gép ugyanolyan szöszös és koszos belül. Hogyan adhatják ki egy szervízből hibajelzéssel a készüléket?
    Szervizlap: szivattyú csere – miért, semmi baja sem volt, ezt a szerviz technikus is megállapította, hőszivattyú tisztítás – hát ez nem sikerült, és a nedvességérzékelő szenzort nem cserélték ki.
    Nedves (nem vizes, levegőn már 4-5 órát száradt) törölközők szárítása: 1 + 1 óra kézi beállítású (nem automata) szárítás elteltével sem szárazak, újra ki kell teregetni őket. Semmi javulás a hatásfokban, inkább romlás.

  • Felhívtam a Whirlpool ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, írjak panaszlevelet

  • Megírtam nekik a panaszlevelet és mai napig még 4 másikat (mellékelve), összesen egyre válaszoltak, amiben közölték, hogy a szerviz technikus nem az ő alkalmazottjuk, ők csak kiszervezik neki a munkát, gyakorlatilag semmilyen felelőséggel nem tartoznak érte (levelük mellékelve)

  • A szerviz technikus telefonon elérhetetlen, többszöri SMS ígérete ellenére sem hívott vissza. Kiszállási időpontról írogatott SMS-t, bár ezt sem értettem, hisz először sem tudott mit kezdeni helyben a készülékkel, végül már belementem jöjjön ki. Több időpont javaslatomat még csak válaszra sem méltatta. Két, vagy inkább 3 általa beígért időpontban nem jött (én emiatt szabadságon voltam, otthon vártam), volt, hogy egész nap hitegetett, hogy jön, nem jött és nem is jelentkezett sem aznap, sem utána. Az összes SMS váltásunkat kimásoltam, a mellékletben megtalálható.

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére