Vissza

 

A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 2025. január 1-jével jött létre.

Az NKFH elsődleges feladata a kereskedelempolitika, fogyasztóvédelem, élelmiszer-kereskedelem és laborvizsgálatok összehangolása.

Az NKFH célja:

Egységes jogalkalmazás biztosítása;

A belkereskedelem fejlesztése és a versenyképesség növelése;

A társadalmi elvárásoknak való megfelelés, például az indokolatlan áremelkedések elkerülése.


Az NKFH jövőbeli szerepe:

Az NKFH figyelmet fordít a gördülékeny adatszolgáltatásra és a szakmai együttműködésre a kormányhivatalokkal és érintett szervezetekkel. Az NKFH létrejötte lényeges lépés a kereskedelmi és fogyasztóvédelmi rendszer megerősítése felé.

Az új hivatal egységes szakmai irányítást, hatékony ellenőrzést és összehangolt működést biztosít annak érdekében, hogy a hazai kereskedelem és fogyasztóvédelem megfeleljen a XXI. század kihívásainak. Az NKFH szerepet lát el az állampolgári tájékoztatás területén, amelynek keretében ingyenes telefonos ügyfélszolgálatot is működtet.

Ingyenesen hívható (zöld) szám: 06/80-310-020

E-mail: ugyfelszolgalat@nkfh.gov.hu

Fogyasztóvédelmi beadvány, kérelem. Ügy indítása.

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére