Vissza

 

 

Tisztelt Selmeczi Balázs Elnök Úr !

A garanciális probléma leírása.

Az ügyfelek üzletünkbe 2020.04.11-én vásároltak egy Brenda 160x200 ágyneműtartós ágykeretet (bútorlapos ) és egy Premier bio-ex luxus 160x200 táskarugós matracot. Jelezték, felénk hogy majd csak később lesz összeszerelve az ágy, probléma e ez, de meg nyugtattuk, hogy nem.
Az ügyfél az összeszerelés előtt újra bejött az üzletünkbe, hogy átbeszéljük az összeszerelés menetét és a bolti ágykeretet le is fotózta, hogy ne szerelje rosszul össze. 2020. december környékén jelezték felém ,hogy recseg az ágy és hogy menjek ki, nézzem meg.
Telefonon újra meg próbáltam átvenni a szerelés menetét, mit kell átnézni az ágyon, amit a férj megígért. Jeleztem az ügyfélnek, hogy csak januárban tudok majd menni hozzájuk, nem mondtam időpontot tervezett szabadság, leltár miatt !!
2021. január elején újra hívtak, hogy csak fennáll a hiba menjek ki nézzem meg. Kimentem és az alábbiakat tapasztaltam.
Az ágykeret ami 170x208 cm külső méretekkel szolgál egy keskeny szobában hosszában helyezték el, emiatt csak elölről lehet felmenni az ágyra, oldalról lehetetlen megközelíteni!! A szerelést is itt végezte el a vevő így szinte nem tudta hibátlanul megoldani a szerelést mivel lehetetlen azokat a szerelési munkákat elvégezni ami kellene az ágykeret jó összerakásához, így ez hozzájárult a hibák kialakulásának.

A helyszíni szemle közben jeleztem több problémát is ,
- az ágyrácsot nem rögzítették
- az oldalfalat nem rögzítették
- az ágy fejvégnél balra esik a szoba így nincs vízszintben
- az ágyra elölről mennek fel és szálnak le így egy olló hatás lép fel ami
előre- hátra mozgatja az ágytestet( bármilyen ágyról is van szó) ez nyíró hatást produkál, főleg hogy laminált parkettán van ami mozgás közben engedi "csúszni" az ágyat, ezért lett mondva, hogy jó lenne szőnyeget tenni alá, ne csússzon legalább tovább!!

Az ágyra, tervezéskor oldalirányú mozgást számítanak a gyártók és nem előre-hátra mozgást ez így sajnos nem rendeltetés szerinti használat!
A férj jelezte, egy másik szobába kívánták volna tenni az ágyat, de gyerekszoba lett abból így egy szűk szobába került. Ezt a vásárláskor még a vevő sem tudta így nem tudtunk erről a problémáról beszélni!
A kollégák kimentek, a meg nem szerelt dolgokat össze szerelték, megerősítették az ágy testet, de jelezték ők is a fenti hibákat !
A szerelést az ügyfél hiányosan tette meg sajnos ezzel helytelen szerelést vétet.
Jelezném, hogy amikor kimentek a hölgy még a lakásba sem akarta beengedni őket a kapuba érkezéskor az ajtót becsukta előttük, csak amikor a férj jelent meg lettek beengedve. Amikor készen lettek a javítással a hölgy nem kívánt foglalkozni velük még az ágyat sem akarta megnézni sem átvenni így a férje nézte át és vette át ! Akkor mindent rendbe talált.
2021. március közepén a vevő újra jelezte a recsegő hibát,( videót is csatolt hozzá) ami sajnos abba tudható, hogy még mindig abba a szobába van és nincs alatta szőnyeg így a fizika, teszi a dolgát! Nem rendeltetésszerű használat, hogy így rohanunk az ágyon főleg, hogy az elemeket összefogó akasztók már megmozdultak!
Jeleztem, elküldöm a kérését a központnak, mivel én Covidos lettem és sehova se megyek. A központunk is Zárva volt a kötelező rendelet szerint, így ők sem tudtak érdemben reagálni az ügyfél problémájára!

Partnerek vagyunk a probléma megoldásában ami lehet:
- még mindig a másik szobába kell tenni, hogy ne legyen kitéve a nyíró hatásnak az ágykeret, teljesen újra szereljük
- ha nem kívánja az ügyfél hogy a másik szobába kerüljön akkor a fejvéget és a lábvéget a közép támasznál direktbe csavarozzuk, de így sem lesz végleges mert egy idő után

ugyan ez a hiba előfog jönni, de ez már teljesen kiesik a garancia és a szavatossági menetből.

Mi úgy érezzük, hogy maximálisan eleget tettünk a garanciális ügyintézésének mivel az első hibánál is újra beszéltem telefonon mire kell odafigyelni, de mivel csak a helyszínen derült ki hogy hol van ágy így sajnos nem sokat ért a tanácsokkal az ügyfél.
A kollégák is véleményem szerint korrektül elvégezték a javítást és megerősítették a fenti hibákat ami sajnos a rossz hely választás és az első szerelés okozott.
Üdvözlettel: TZ

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére