Vissza

 


A nagy Marketplace-csalás

A Marketplace jó dolog (lenne), de mint a hozzánk érkező panaszokból kiderül, az eMagnál rosszul, fogyasztó ellenesen működik. Például garanciális és egyéb problémákkal a vásárló sokszor hiába keresi meg panaszával az eMagot, ahol vásárolt, ők a partnerükhöz irányítanak. A partner viszont nem megtalálható, nagyrészt külföldi cég, s ha véletlenül sikerül is kinyomozni elérhetőségét, számos esetben az nem válaszol a fogyasztónak. (FVA)

 

A webáruház így írja le a Marketplace konstrukcióját:

Az eMAG Marketplace azon partnereinket tömöríti, akik az eMAG oldalán jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az eMAG oldalát böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak; mindezt saját eMAG-os fiókjuk használatával. Az eMAG Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérjük és értékeljük, így biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.
Az eMAG oldalán megjelenő termékek az alábbi két típusba tartozhatnak:
1. eMAG által forgalmazott – a terméket közvetlenül az eMAG-ot üzemeltető cég, a EXTREME DIGITAL- EMAG KFT. forgalmazza. Ezekre a termékekre minden olyan szolgáltatás érvényes, amely az eMAG rendszerében elérhető.
2. X partner által értékesített és szállított termék – a terméket X partnerünk értékesíti. Az eladó az eMAG Marketplace tagja, akinek szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérjük és értékeljük. Rendelése ilyen esetben továbbításra kerül partnerünk felé, aki a terméket az összes – törvény által előírt – papírjával (számla, garancia, stb.) együtt szállítja ki Önnek. A vásárlási, rendelési, termék-visszaküldési, valamint jótállási feltételek partnerenként különbözhetnek. Fontos, hogy ezek nem egyeznek meg az eMAG által forgalmazott termékekkel kapcsolatosan alkalmazott gyakorlattal. A vonatkozó kondíciókat minden esetben megtalálja az adott partner oldalán.
Az eMAG Marketplace partnerei által forgalmazott termékek megrendelése a már megszokott módon történik: online az eMAG.hu-n vagy a weboldalon feltűntetett telefonszámon. Az online rendelés folyamata a következő: a kívánt termék kiválasztása után kattintson a „Kosárba” gombra. A termék kosárba helyezése után automatikusan átirányítjuk a „Kosár” oldalra, ahol lehetősége van ellenőrizni a kiválasztott termékek listáját, módosítani a termékek mennyiségét, valamint lehetősége van törölni az egyik vagy akár az összes kiválasztott terméket. További termékek kiválasztásáért térjen vissza webáruházunkba.
A kosarában megjelennek az eMAG, valamint az eMAG Marketplace partnerei által forgalmazott és szállított termékek, értékesítő partner szerint csoportosítva. Minden csoport alatt megtalálja a szállítási költséget, valamint a partner információs oldalára vezető linket.

Készlet információ
Az eMAG által forgalmazott termékekhez hasonlóan, az eMAG Marketplace partnerei által forgalmazott termékek készletével kapcsolatos információk is folyamatosan frissülnek.

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére