Vissza

 

7 PONT.
Augusztus közepe tájt felhívtam őket telefonon, és rögtön tudták, hogy miért keresem őket. Elnézést kértek, nem is értették, hogy eddig miért nem történt ez ügyben semmi és, hogy hamarosan küldenek e-mailt azzal kapcsolatosan, hogy mi a teendő.

NEM KAPTAM E-MAILT.

Az alapítvány közbenjárását szeretném kérni. Nagyon szépen köszönöm. Róbert

Tisztelt Fogyasztóvédő Alapítvány!

Köszönjük a megkeresésüket! A konkrét üggyel kapcsolatban a vásárlónak korábban már küldtünk választ és telefonos megkeresésére is tájékoztatást adtunk.
Adatvédelmi okokból harmadik fél részére (felhatalmazás hiányában) információt nem tudunk szolgálatatni Önöknek az üggyel kapcsolatban. Köszönjük a megértésüket!
Üdvözlettel, Lengyel Máté, , ügyfélszolgálati felelős Beliani GmbH

Tisztelt Elnök Úr!

Telefonon nem mondták meg nekem, hogy milyen lépéseket tegyek meg a székkel kapcsolatosan, de azt elmondták, hogy mi fog történni, hogy kapok tőlük egy emailt, amiben le van írva, hogy mit kell tennem. Rá is kérdeztem az elején, hogy fel fognak hívni telefonon ? Nem, hanem e-mailt küldenek, erre azt mondtam, hogy jó, de nem kaptam semmit.
Miután rájuk írtam, ezt a választ kaptam. (Az utolsó e-mailem tőlük Június 28-a 13:57 volt, ezt akkor kaptam miután az 5 pontban írtam nekik emailt.)

"Kedves Érdeklődő!
Köszönjük leveledet, kéréseddel legkésőbb 5 munkanapon belül foglalkozunk! Köszönjük a türelmet!
Amennyiben sürgős, kérjük, hívd a +36 1 700 8555-ös telefonszámot. Telefonon hétfőtől-péntekig 8:00-tól 18:00 óráig vagyunk elérhetőek.
Üdvözlettel: Beliani Magyarország”
 

Tájékoztattak, hogy ez az ügy fel van véve náluk, hogy a termékfelelősnek szóltak, és, hogy leírják, hogy mit tegyek. Ennyit tudok. Az én helyzetem most az, hogy várom az információkat tőlük, hogy mit tegyek, és azonnal megteszem.
Üdvözlettel: Róbert

Tisztelt Selmeczi Balázs!

Megkaptam a szükséges válaszokat. Kiderült, hogy rossz címre küldték ki, miután augusztus közepén beszéltem velük, ezért nem kaptam tőlük semmit. Most ismét felhívtam őket és újra kiküldték a tájékoztatást, de most már az én címemre, rögtön meg is jött.

Kedves Róbert!

Köszönjük a türelmét!
Az ügyében egyeztettünk a gyártóval, illetve a termékfelelős kollégáinkkal, ezek alapján az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni: A termék bemutatott problémája nem vezethető vissza gyártásból eredő hibára, emiatt a panaszát nem tudjuk garanciális esetként befogadni, elutasítjuk.
Megértését köszönjük!
A terméket mi már kiárusítottuk a készletünkből, így sajnos pótalkatrészt sem tudunk biztosítani Önnek.
Ügyfélszolgálatunk az alábbi lehetőségeket tudja felkínálni Önnek:
- 5 000 Ft értékű vásárlási utalvány, melyet egy később vásárlása során használhat fel VAGY
- választhat egy másik irodai széket, melyre egyszeri 20%-os kedvezményt tudunk biztosítani.
Várjuk visszajelzését!
Üdvözlettel, Pónus Ákos, Ügyfélszolgálati felelős, Beliani GmbH

Tisztelt Fogyasztóvédők,

Köszönöm szépen az önök közreműködését is. Elfogadom amit leírnak, mást nem tudok csinálni. Mondtam nekik, hogy jelzem feléjük hétfőn vagy kedden, hogy elfogadom-e a kedvezményes egyszeri ajánlatukat.
Üdvözlettel: Róbert

A Belianinál több mint 6 hónapig húzták az időt, hogy vásárlójuk problémáját rendezzék. Nem vették figyelembe kérését, később már nem is válaszoltak neki.
A vásárlót nem vették komolyan.
A termék „bevizsgálása” titokzatos, eredménye komolytalan
Az ügy lezárásakor mindössze 5 eFt vásárlási utalványt vagy irodai székre 20%-os kedvezményt ajánlott fel a vásárlóbarátnak nem mondható kicsinyes cég. (FVA)

 
Kezdőlapp   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére