| |
|
|
|
|
|
|
|
A cég válasza
Tisztelt Fogyasztóvédelmi Munkatárs,
Szeretnénk tájékoztatni, hogy december 1-jén küldött jelzését megvizsgáltuk, és időközben válaszoltunk a vásárló részére. A rendeléséhez tartozó csomagot központi raktárunk összeállította, és jelenleg kiszállítás alatt van. Amint a futárszolgálat átvette a csomagot, a rendszer automatikusan értesítést küld a csomagszámról és a várható kézbesítési időpontról.
Az alábbi választ küldtük az ügyfél részére:
„Kedves Gergő,
Először is szíves elnézését szeretnénk kérni, hogy megkeresésére csak most tudunk reagálni. Sajnálatos módon egy a rendszereinkben keletkezett váratlan hiba miatt nem tudtunk a beérkező üzenetekre válaszolni, valamint a megrendelések feldolgozása is akadozott.
A megrendelését a mai napon készítette össze és számlázta ki a központi raktárunk, így várhatóan a holnapi napon, vagy jövő hét hétfőn kerül kézbesítésre.
A szállításról a választott futárszolgálat fog értesítést küldeni a csomagszámmal, a kiszállítás várható időpontjáról, és a csomagkövetés részleteiről. Megértését és türelmét köszönjük."
Üdvözlettel : Levente.
iSTYLE Webáruház – Apple Premium Reseller
Online Sales Executive (december 5.)
|
|