|
|
|
|
|
|
|
Az elérhetetlen Ikea
Az Ikeának küldött levelek lényege:
07.09 vásároltam szekrényeket azonnali kifizetéssel az oldalukon.
Az oldal ajánlotta a magasabb kiszállítási költséggel garantált kiszállítást 07.16 napra.
07.17 napon megérkezett a futár, de nem volt nála a szekrényünk.(Elfelejtették feltenni a kamionra)
Ezután eltűnt mindenki.
Napi 10-14 x hívtam őket.
Hívtam a futárszolgálatot, akik kedvesen mindig felvették, de csak annyit tudtak mondani hívjam az Ikeát.
Nagy nehezen, sok nap után elértem egy hölgyet, aki azt ígérte utána néz és hív ……. Nem hívott!!
Majd kaptam egy sms-t, hogy kerestek az Ikeától, hívjam fel Őket. Hát engem nem keresett senki, mert kb. össze vagyok nőve a telefonommal.
A megadott telefonszámon több napig napi 10-12x hívás után (különböző napszakokban) sem volt elérhető senki.
Valahonnan sikerült kapnom egy telefonszámot ami egy Ikea belső vonal volt, itt a hölgy meg is lepődött hogy sikerült elérnem.
Na mindegy, boldog voltam végre valaki beszél velem. bocsánatot kért és megígérte 07. 25. napon itt lesznek a szekrények. Állítólag egy bútorlap eltört. Na ettől már kiborultam.
Na de, ezen a napon reggel kapunk egy e-mailt, technikai probléma miatt nem jön ma sem a futár.
A szekrény talán 07.30 esti órákban megérkezik, amikor egyedül leszek itthon egy újszülött babával… Csodás! Megérte a plusz díjat kifizetni….
Azt gondolom, ha nem fizettem volna ki több százezer forintot, akkor nem érdekelne, de így ez nagyon felháborító. A végletekig szomorú, dühös és csalódott vagyok.
|
|