| 
              
                
                  |  |  |  | 
                  
                    
 |  
                  |     |  |  | 
                  
                   
                  A szerviz válaszai
Tisztelt Selmeczi Balázs Úr,
 A szervizvezetőnkkel egyeztettem, már rendeztük a végfelhasználó ügyét. Erről a mai napon részletes tájékoztatást fogunk küldeni Önöknek.
Köszönöm, hogy jelezte a levél érkezését, kérem a jövőben is hasonlóan járjanak el, természetesen mindent megteszünk, hogy a végfelhasználók igényeit megnyugtatóan tudjuk kezelni.
 További szép napot! Makita Kft.
Tisztelt Selmeci Balázs Úr!
 Megkeresésére az alábbi információval tudunk szolgálni.
 Adatok: Modell: UD2500, Vásárlás dátuma: 2022.02.22
 
 Az ügymenetről röviden:
 
 A fenti gép K.J. felhasználótól érkezett szervizünkbe – futárszolgálat kézbesítette – 2023.10.26-án. 
Még ezen a napon a készülék hibafeltárása is megtörtént. Szervizes kolléga megállapítása alapján fém tárgy – csavar – került a darálóba, amelytől az megszorult. A meghibásodás kialakulása ez alapján nem jótállásos eredetű.
 Mivel nem rendelkeztünk – a kézbesített csomag nem tartalmazta – elektronikus levélcímmel, ezért postai úton küldtünk tájékoztatást és árajánlatot. Ezt a posta 2023-10-31 napon kézbesítette.
 Ezt követően K.J. telefonon érdeklődött ügyfélszolgálatunknál a kialakult hibáról. Többszöri egyeztetést követően egy jelentős kedvezménnyel csökkentett/módosított ajánlat készült, amelyet a felhasználótól kapott email címre küldtünk ki (2023-11-07). Sajnos a kapott címre történő többszöri próbálkozás sikertelennek bizonyult, amelyről nem érkezett visszajelzés.
 Ma reggel ügyfélszolgálatos kollégám ismét egyeztetett a felhasználóval. Kapott tőle egy másik címet, amelyre sikerült átküldeni. Kollégám felajánlotta, hogy soron kívül fogjuk a kijavítást elvégezni, amint a válaszlevél megérkezik – az ügyfél már szeretné használni a gépet. Ezt követően kollégám egyeztetett velem ez ügyben. A gép átvizsgálását követően úgy döntöttem, hogy méltányosságból – tekintettel a felhasználó kérésére és a gyorsabb ügymenet érdekében – 
					térítésmentesen kijavítjuk és a mai napon a futárszolgálatnak átadjuk a gépet kézbesítésre.
 Fenti döntésemről ügyfélszolgálatunk e-mailben tájékoztatta ügyfelünket.
 Mellékletben csatolom Önnek a géppel érkezett dokumentációkat, illetve a munkalap naplóját. A mellékelt naplón a munkalapon dolgozó kollégák neve lett kitakarva.
 Munkánkkal arra törekszünk, hogy felhasználóink a vásárolt termékkel és támogató szolgáltatásainkkal elégedettek legyenek. Ezért szervizünk minden esetben igyekszik a felhasználók felé a lehető legméltányosabban eljárni. Sajnos ez nem minden esetben elég, mint ahogy ez az eset is igazolja. Bízom benne, hogy ez a félreértés minden érintett számára elfogadhatóan zárul!
További jó munkát kívánok Önnek!
 Üdvözlettel Szervizvezető Makita
Kedves Elnök Úr!izvezető 			Köszönjük szépen gyors közbenjárását! Ma délelőtt telefonon és e-mailben is megkeresett a szerviz. A termék ingyenesen lesz megjavítva. 
					Hálás Üdvözlettel: K.
											 
															 
 |  |