|
|
|
|
|
|
|
A nagy mennyiségű probléma miatt szerettem volna panaszt tenni, de a webshop csak visszaküldésre adott opciót, így jobbnak láttam a webshop fizikai boltjába bemenni.
Az Etele Pláza-i boltban nem voltak hajlandóak foglalkozni a problémával, mondván, hogy nem tőlük vásároltam, mert ők nem forgalmazók, csak egy piactér.
Emellett nem tudták produkálni a számlát a vásárláshoz, pedig a rendelésszám alapján be tudták azonosítani, így sajnos nem vagyok biztos benne, hogy végül is melyik cégtől/cégektől vásároltam.
A bolti dolgozók elmondása alapján, külföldi lehet az eladó.
További időt/energiát nem vagyok hajlandó fektetni a vásárlás korrigálásába, lévén hogy nem kaptam használható terméket, nem ismerem az eladót, nem én vagyok a hibás, de legfőképpen mert az eladó semennyi energiát sem fektetett bele.
Vásárlók-könyvében készült bejegyzés, de a dolgozók már helyben jelezték, hogy nem vagyok a vásárlójuk.
Magyarul egy webshoppal egybemosott piactér kelti a vásárlókban a megbízható forgalmazó fals képét, holott tudtukon kívül nem is belföldi cégnek fizetnek.
|
|