Vissza

 

A számítógép sajnos nem indult el. Jeleztük az e-mag chat felületén, csak a Diával sikerült kapcsolatba lépni. Dia azt írta, ebben az esetben töltsük ki a visszaküldési űrlapot. Megtettük. Jött is az értesítő, hogy az e-mag és az eladó Garotech tudomásul vette a bejelentést. Pár perc múlva egy román telefonszámról hívtak minket, de nem beszéltek magyarul így letették, majd jött erről a telefonszámról egy magyarul írt sms, hogy "A pc nem hibás. Az oka, hogy nem indul el, a kontaktusa hibás, a processzor szállítás közben elmozdult a foglalatban. Ki kell venni a hűtőt, vissza kell tenni a processzort, vissza kell tenni a hűtőt és akkor elindul."

Természetesen nem nyúltunk a számítógéphez. Az e-mag chat felületen sikerült ügyintézőt kérni Dávid T. akinek szintén leírtam a történteket és tanácsot próbáltam kérni, hogy ilyenkor mit lehet tenni. Azt írta nincs mód itt Budapesten szervizeltetni a terméket, jól csináltuk, hogy kitöltöttük a visszaküldési kérelmet mert itt ez az egy megoldás van. Aznap, június 19.-én délután jött is egy futár és elvitte a hibás terméket a gyári csomagolásban, ahogyan kaptuk.

Június 25.-én jött az értesítő, hogy a visszaküldési kérelmet az eladó elutasította. Sem az eladó, sem az e-mag részéről nem történt semmi megkeresés a gép elszállítása után.

Az értesítő elolvasása után én magam írtam az e-mag facebookos oldalának üzenetet Messengeren, hogy ez most mégis mi? Majd pár percen belül hívott egy hölgy, hogy ő akkor most átveszi ezt az ügyet, türelmet kér és utána jár a dolgoknak azután jelentkezik. Napokig várt állítólag az eladó válaszára. Majd most hétfőn 30.-án délelőtt jött az üzenet, hogy állítólag a termék sérülten érkezett vissza. Nyitott, ütött, sérült csomagolás, törött védő burkolat, törött fém burkolat, hajlított burkolat, teszt viszont rendben. És ha ez még mindig nem lenne elég, délután 15 órakor hív a futár minket, hogy otthon tartózkodunk-e mert hozott egy gépházat. Nem voltunk otthon és nem vártunk semmit. Értesítettük ismét az e-magot, akik állítólag nem tudnak semmi termék vissza hozataláról és ismét türelmet kérnek, hogy az eladó válaszoljon a levelükre. Megírtam nekik a futár telefonszámát is, hogy közvetlen tudjanak beszélni vele a termék állapotával kapcsolatban is. De csak azt írták, hogy írtak az eladónak és a válasz után jelentkeznek.

A pénzünket kértük/kérjük vissza, nincs bizalom egy elsőre nem működő számítógép elküldése után amit itt helyben nem tudnak szervizelni mert Romániában vannak!

Kérem próbáljanak meg hatni az emag webáruház üzemeltetőire, hogy fizessék vissza a pénzünket végre. Ha szállításkor sérült a csomag és a termék az már rájuk és a szállítókra tartozik nem ránk. Nagyon szépen köszönöm előre is!
Tisztelettel: Gabriella (július 1.)

Tisztelt Selmeczi Balázs,

Panaszos rendelésével kapcsolatos bejelentését jelenleg kezeljük, a forgalmazó partnercégünkkel egyeztetünk a probléma megoldása érdekében. Panaszost tájékoztatjuk mihamarabb az ügyben. Köszönjük.
Üdvözlettel, Regina, Fogyasztóvédelmi referens, Ügyfél-kapcsolattartó eMag (július 2.)
 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére