|
|
|
|
|
|
|
A cég válasza
Kedves Selmeczi Balázs!
Köszönjük a megkeresését!
A futárszolgálat visszajelzése alapján a termék nem került átvételre.
2 Jun 2025
|
Flux
|
easybox
|
OOH-ba
|
A megőrzési határidő
túllépésre került.
|
13:30:34
|
Locker_New
|
CsomoriPrimaLakiSarok
|
behelyezve
|
|
|
|
|
|
|
2 Jun 2025
|
Flux
|
easybox
|
OOH-ba
|
A megőrzési határidő
túllépésre került.
|
13:30:34
|
Locker_New
|
CsomoriPrimaLakiSarok
|
behelyezve
|
|
A csomag utánvét fizetéssel lett vásárolva, tehát anyagi kár nem érte az ügyfelet.
Elállási joggal rendelkezik 14 napig, tehát ebbe simán belefér, hogy nem veszi át a csomagot. Semmit nem kell fizetnie az ügyfélnek. Ez félreértés lehet.
Bármilyen kérdés, vagy kérés kapcsán örömmel segítünk Önnek a továbbiakban is, forduljon hozzánk bizalommal! További szép napot kívánok Önnek!
Tisztelettel, Viktória Ügyfél – kapcsolattartó (június 26.)
|
|