|
|
|
|
|
|
|
A panaszom
Július 3-án az applikációban megrendeltem a szolgáltatást, kifizettem, majd a kapott kóddal elmentem feladni a csomagot. A csomagpontos mondta, hogy ezzel a kóddal csak automatában tudom feladni. A legközelebbi automatához elmentem, ott hibás kódot jelzett, telefonos ügyfélszolgálat elérhetetlen. Egy másik automatát kerestem, amit a csomagpontos úr ajánlott - sajnos az applikáció szerinti helyszínen nem találtam meg.
Mivel nem sikerült többszöri próbálkozásra sem a csomagot feladnom, többszöri telefonhívásra sem elérnem az ügyfélszolgálatot, másnap (július 4-én) írtam nekik egy levelet, amiben kértem a visszatérítést. Az applikációban megadott e-mail-címről visszapattant a levél, a dpd@dpd.hu címről egy automatikus levél jött, hogy majd intézik. 11-én ismét írtam nekik. Sok nap eltelt, majd július 25-én kaptam egy olyan levelet, hogy technikai átállás miatt nem tudták feldolgozni a levelem, ha aktuális, írjak ismét. Írtam aznap. Azóta semmi.
|
|