Vissza

 

+1 hiba amit elkövethet

A legnagyobb hiba az lehet, ha a Lidlben vásárol.

A kedvező árakért megfizetünk.

Ilyen témákban érkeztek panaszok az elmúlt év alatt a Lidl-re fogyasztóvédő szervezetünkhöz.

A vevők megkárosítása más, magasabb ár beütésével, gyakori, hogy a tételt 2-szer üti be a pénztáros, modortalan alkalmazottak, beugrató árfeltüntetés, a válaszadási kötelezettség elmulasztása, a vásárló(k) testi sértéssel történő fenyegetése, akciós termék már nyitáskor nem kapható, az új pénztárak kezelése az időseknek probléma, nincs aki segítsen stb.

Szutykos, ragadós kosarak, volt amelyben negyed pizza darab pihent.

Az Aldi valamennyivel jobb hely, a Lidlnél nívósabb de szűkebb termékskálával. Sajnos egy ideje romlik szolgáltatás, amely lassan a Penny szintjére csökkenhet. Szutykos a kékkosaras is, de még nem gusztustalanul mint a Lidlnél.

(FVA)

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére