Vissza

 


Tisztelt Ügyfelünk!

Hivatkozva a 2024. február 12-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.
A hálózati zárfeloldást az érintett előfizetés tulajdonosa a belföldön díjmentesen hívható 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy személyesen képviseleteink kérheti abban az esetben, ha a készülékvásárlásból eredő 24 hónapos határozott idejű szerződése lejárt.
Ha a készülék használója kéri a feloldást, úgy annak a személynek kizárólag személyes ügyintézés során tudunk a segítségére lenni, tekintettel arra, hogy szükséges bemutatni az érintett készüléket.
A feloldás mind az előfizető mind a használó személy kérésére díjmentes.
A készülék helybeni leadására nincs szükség, magát a kikódolást az ügyfél hajtja végre, miután a hálózati-zár feloldásához szükséges kódot megkapta tőlünk, amelyet postai levélben vagy e-mailben juttatunk el részére, csatolva egy részletes útmutatót az adott készülék kikódolásának lépéseiről. A levelet a kéréstől számított 5 munkanapon belül küldjük meg.
Határozott idejű szerződés esetén kizárólag márkaképviseleteinket kérhető a feloldás. Ebben az esetben a határozott szerződésből eredő kötbért szükséges megfizetni, ezt követően adható ki a feloldó kód. Szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel, Vodafone

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére