Vissza

 


Levelezés

2023.12.14-én az alábbi választ kaptam:

Kedves Brigitta!

Köszönjük bejelentését, garanciális/elállási kérelme beérkezett, a probléma feldolgozása megkezdődött.
A maximálisan rendelkezésre álló 15 naptári napon belül mindenképpen értesítést fog kapni az ügy kimeneteléről.

Majd 15-én az alábbi levél érkezett:

Kedves Brigitta!

Rendeléssel kapcsolatban megkaptuk 14 napon belüli elállási kérelmedet.
Sajnáljuk, hogy problémád adódott, kérésed kezeléséről az alábbiak szerint jártunk el:

Hibajegye lezárásra került.

Amennyiben további nyitott kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal ügyfélszolgálatunk elérhetőségén.
Köszönöm szíves együttműködését.
Az esetlegesen felmerült kellemetlenséggel kapcsolatban elnézésedet kérjük és reméljük, a jövőben is elégedett vásárlóink között tudhatunk.
Bármilyen további kéréssel, problémával kapcsolatban bátran keress minket elérhetőségeinken.
Üdv Práber Kft.

Mivel ebből semmilyen információ nem derült ki számomra, ezért ismét kerestem őket:

Tisztelt Pepita.hu webáruház!

A fenti levelüket nem tudom értelmezni.
Azt írják, hogy a hibajegyem lezárásra került, de nem jelzik, hogy mik a lehetőségeim, teendőim.
Visszaküldjem a terméket vagy kapok csere terméket?
Amennyiben visszaküldöm, hová? Milyen formában kapom meg a visszatérítést? Várom mielőbbi válaszukat!
Üdvözlettel: Brigitta

Ezt a levelet szintén megkapta a forgalmazó is.

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére