Vissza

 


Üdvözlöm

Tisztelettel küldjük a mi szemszögünket is, ami az alábbi:

2023.10.31-én 8:00 a rögzített festés utáni takarításra kimentek a kollegák a címre. Az elvégzett munkával az ügyfélnek semmilyen kifogása nem volt a helyszínen, az ingatlant az átvételkor átnézték. Ez már csak azért is furcsa mert ha esetleg van is elmaradás vagy figyelmetlenség azt azonnal a helyszínen javítjuk még mielőtt kifizetnék és még mielőtt eljönnénk.

Az is érdekes,hogy az ügyfél hozzátette, hogy még fognak festeni és javítani az ingatlanban.

2023.11.11-én 10 napra rá, írta a levelét az ügyfél, hogy nem volt megelégedve. Na mármost ennyi idő alatt alapvetően is kosz keletkezik egy belvárosi lakásban és ennyi idő alatt a befejező munkálatokat is elvégezték és a csatolt képeiből kevesebb mint a fele amin mi hagyhattunk ott némi koszt, ezt elismerjük, ezért is beszéltük meg az ügyféllel hogy kimegyünk és kijavítjuk azokat amiket elküldött, ezeket a fotókat mellékeljük is Önnek. 2023.11.23-ára volt leegyeztetve javítás a nem megfelelően elvégzett munkára, a helyszínre kiérve viszont az ügyfél számunkra érthetetlen módon megváltozott hangnem és viselkedés jellemezte, a kollégákat nem akarta elengedni a helyszínről, azt mondta hogy

„innen addig el nem mennek míg meg nem csinálják az egészet újra”

és utasította a kollégákat, hogy az egész ingatlant újra takarítsák ki a megbeszélt javítás helyett.
Nyilván nem volt erre időnk hiszen azok a javítani valók 15-20 perc a teljes újra takarítás pedig fél nap. A másik hogy festve is volt újra ahogy azt az első napon jelezte is a kisasszony. Így azt nem lehet elvárni hogy ha valaki összekoszol valamit majd azt “javítás“ címszó alatt újra elvégeztesse ez nonszensz és jogtalan.
2023.12.10-én amit írt a kisasszony hogy egyet értettünk a munka nem elvégzésében ez teljességgel kizárt mivel el lett végezve és át is vették. Ha nem lett volna elvégezve akkor az ügyfél nem veszi át. Ez minden szolgáltatónál egyértelmű szerintem.
Itt írt egy olyat is hogy a kollégák kimentek és azt mondták, hogy csak felmérni mentek ki, egyik az hogy egyik kollégánk sem mér fel sosem mert teljesen más alapja és folyamata van a díjszabásnak a másik, hogy nincs mit felmérni egy javításon amit fotókon el is küldtek, már csak azért sem mert egy javítás díjmentes.
Nyilván hibáztunk hiszen akkor nem jutottunk volna idáig, de azt a pár darab hibát javítani nem tudtuk mert az egészet akarták megcsináltatni és egy ilyen kiszámíthatatlan ügyfélhez mégegyszer elmenni egy ilyen dühroham után nem célra vezető. Egy festékpöttyöt meg kettő darab porcsíkot ennyire túldramatizálni nem gondolnám hogy jogos még akkor sem ha “mindig az ügyfélnek van igaza” elvet követjük.
Illetve ne feledjük el, hogy első alkalomra átvették a munkát hiba jelzése nélkül, ha valakinek valami ilyes fajta gondja támad azt vagy aznap vagy másnap jelzi nem pedig 10 napra rá. Ha tehetünk még valamit az ügyben várjuk a válaszát. A fotókat csatoljuk amiket a kisasszony küldött nekünk.
Üdvözlettel: Lili, Asszisztens



 

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére