Vissza

 


A cég válasza

Tisztelt Selmeczi Balázs!

Köszönettel vettük megkeresésüket. Levelük alapján utánajártam az esetnek, az alábbi tájékoztatást tudjuk adni:
A fogyasztó a szerviztől jótállási időn belül cserére jogosító igazolást kapott 30 napot meghaladó javítás okán, a meghibásodott készülék a szerviz által elszállításra került.
Csere esetén amennyiben az áruházban rendelkezésre áll az azonos modell, természetesen nem az aktuális, hanem az egykori vásárlási áron cseréljük a vásárlónak. Amennyiben nem áll rendelkezésre a termék (pl. kifutott vagy egyéb okokból nem elérhető), vagy elérhető, de a vásárló a meghibásodás okozta csalódottsága miatt másik készüléket választana, a csereutalvány összege levásárolható új készülékre vagy a fogyasztó választása szerint akár jóváírjuk részére az összeget.
Amennyiben a fogyasztó a levásárlás mellett dönt, mert a készülék nem áll rendelkezésre (mint jelen esetben), ám az áruházunkban elérhető készülékekből sajnálatosan sikertelen a választás, a központi budapesti raktárból szolgáljuk ki a vásárlót az újonnan választott készülék aktuális fogyasztói árával (ahol akár személyes átvétel is lehetséges). Csere esetén természetesen eltekintünk a házhoz szállítás díjától, ez esetben értékesítő ügyintézőnk sajnálatosan tévedésből ezt nem tette meg, a házhoz szállítás összegét jóváírjuk a vásárló részére. A tévedésről és a házhoz szállítási díj jóváírásáról tájékoztattuk vásárlónkat.
A fogyasztó készülékéhez közvetített szolgáltatást (Garancia Gold biztosítást) is vásárolt (így szerződés jogviszonyban biztosítását tekintve a Biztosítóval áll), ám a készülék jótállási időn belül meghibásodott és annak javítása a jogszabályban foglalt 30 nap alatt lehetetlenné vált, így a biztosított készülék megszűnt, annak értékét a jóváírás napján a Biztosító által meghatározott összegen állt módunkban visszatéríteni a fogyasztó részére (jelen esetben a 24.999.- Ft értékű biztosításból 23.755.- Ft-ot írtunk jóvá).
Amennyiben a fogyasztó új készülékéhez is kíván közvetített szolgáltatást vásárolni, az új szerződést az új készülék adataival és árával az aktuális szolgáltatási áron áll módunkban megírni. A kiegészítő közvetített szolgáltatás vásárlása természetesen opcionális, a fogyasztó saját döntése alapján teheti meg.
A házhoz szállítási díj miatt szíves elnézést kérünk, természetesen jóváírásra kerül, egyéb tekintetben áruházunk a jogszabályoknak megfelelően járt el az ügyintézés során.
Tisztelettel, Cs. Viktória, Ügyfélélmény manager, Media Markt Magyarország, Értékesítés


 

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére