Vissza

 


A szerviz válaszai

Tisztelt Selmeczi Balázs Úr,

A szervizvezetőnkkel egyeztettem, már rendeztük a végfelhasználó ügyét. Erről a mai napon részletes tájékoztatást fogunk küldeni Önöknek. Köszönöm, hogy jelezte a levél érkezését, kérem a jövőben is hasonlóan járjanak el, természetesen mindent megteszünk, hogy a végfelhasználók igényeit megnyugtatóan tudjuk kezelni.
További szép napot! Makita Kft.
Tisztelt Selmeci Balázs Úr!

Megkeresésére az alábbi információval tudunk szolgálni.
Adatok: Modell: UD2500, Vásárlás dátuma: 2022.02.22

Az ügymenetről röviden:

A fenti gép K.J. felhasználótól érkezett szervizünkbe – futárszolgálat kézbesítette – 2023.10.26-án. Még ezen a napon a készülék hibafeltárása is megtörtént. Szervizes kolléga megállapítása alapján fém tárgy – csavar – került a darálóba, amelytől az megszorult. A meghibásodás kialakulása ez alapján nem jótállásos eredetű.
Mivel nem rendelkeztünk – a kézbesített csomag nem tartalmazta – elektronikus levélcímmel, ezért postai úton küldtünk tájékoztatást és árajánlatot. Ezt a posta 2023-10-31 napon kézbesítette.
Ezt követően K.J. telefonon érdeklődött ügyfélszolgálatunknál a kialakult hibáról. Többszöri egyeztetést követően egy jelentős kedvezménnyel csökkentett/módosított ajánlat készült, amelyet a felhasználótól kapott email címre küldtünk ki (2023-11-07). Sajnos a kapott címre történő többszöri próbálkozás sikertelennek bizonyult, amelyről nem érkezett visszajelzés.
Ma reggel ügyfélszolgálatos kollégám ismét egyeztetett a felhasználóval. Kapott tőle egy másik címet, amelyre sikerült átküldeni. Kollégám felajánlotta, hogy soron kívül fogjuk a kijavítást elvégezni, amint a válaszlevél megérkezik – az ügyfél már szeretné használni a gépet. Ezt követően kollégám egyeztetett velem ez ügyben. A gép átvizsgálását követően úgy döntöttem, hogy méltányosságból – tekintettel a felhasználó kérésére és a gyorsabb ügymenet érdekében – térítésmentesen kijavítjuk és a mai napon a futárszolgálatnak átadjuk a gépet kézbesítésre.
Fenti döntésemről ügyfélszolgálatunk e-mailben tájékoztatta ügyfelünket.
Mellékletben csatolom Önnek a géppel érkezett dokumentációkat, illetve a munkalap naplóját. A mellékelt naplón a munkalapon dolgozó kollégák neve lett kitakarva.
Munkánkkal arra törekszünk, hogy felhasználóink a vásárolt termékkel és támogató szolgáltatásainkkal elégedettek legyenek. Ezért szervizünk minden esetben igyekszik a felhasználók felé a lehető legméltányosabban eljárni. Sajnos ez nem minden esetben elég, mint ahogy ez az eset is igazolja. Bízom benne, hogy ez a félreértés minden érintett számára elfogadhatóan zárul! További jó munkát kívánok Önnek!
Üdvözlettel Szervizvezető Makita

Kedves Elnök Úr!izvezető Köszönjük szépen gyors közbenjárását! Ma délelőtt telefonon és e-mailben is megkeresett a szerviz. A termék ingyenesen lesz megjavítva.
Hálás Üdvözlettel: K.


 

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére