Vissza

 


Az iroda válasza

Tisztelt Elnök Úr,

Anna és Dániel levelére 2 napon belül választ adtunk, levelük inkább észrevételnek nevezhető, semmit panaszlevélnek. Kártérítési igényt nem fogalmaztak meg benne. Választ nem kaptunk tőlük a mai napig rá, így lezártnak tekintettük a levélváltást.
Az utazás 2023.05.17-én ért véget, ezért meglepőnek tartjuk, hogy most fordulnak Önökhöz, több mint 5 hónappal a hazaérkezés után.
Az utazás során jegyzőkönyv nem készült, illetve a túravezetőnknek sem jeleztek a helyszínen problémát, szobacserére vonatkozó igényt.
A kérdéses vacsorát tekintve valóban hibásan szerepelt az 5. napi programban a vacsora. Minden utazásnál jelezzük, amennyiben új a program, a csatolt képen látható módon. Ez jelenleg is így szerepel a honlapunkon - pár héten belül írjuk ki a jövő évi dátumot, ekkor már nem fog szerepelni az ‘Új’ elnevezés.
Gasztrotúrákat már évek óta szervezünk Janka idegenvezetőnkkel közösen. Ez az utazás is megfelelően elő volt készítve, pár hónappal az utazás előtt személyesen járta be a helyszíneket és kereste fel a szolgáltatókat.
Azonban az extrém esős időjárás ennél a túránál több változtatást is szükségessé tett: a programok sorrendje átalakult, viszont voltak olyan fix időpontra szervezett programok, amiken nem lehetett módosítani (éppen akkor voltak a borászatban, amikor nem esett az eső).
Az utazás végén kapott visszajelzések alapján az utasaink jól érezték magukat az utazáson, túravezetőnk és irodai kollégáim munkáját is jónak ítélték. A program esetleges változtatásaira tett javaslataik és idegenvezetőnk javaslatai alapján szervezzük a következő Nápoly gasztrotúrát.
Anna levelére hivatkozva csatolom az idegenvezetővel folytatott teljes üzenetváltást, illetve az irodai munkatársakkal folytatott levelezést is. A program áraival kapcsolatos észrevételét nem tartom jogosnak: a novemberi, 1 szobára értendő árak nem állíthatóak párhuzamba a májusi (főszezoni) árakkal).
Továbbá az utazás több olyan elemből is áll, amivel nem kalkulált az utas, pl. bérelt busz költsége, túravezető napidíja, túravezető szállása és utazási költsége, egyéb szervezési költségek stb. Ahogyan az utas is jelezte, a helyszínen túravezetőnknek jeleznie kellett volna a problémáit, vagy jegyzőkönyvben megfogalmazni az általa tapasztalt hiányosságokat, esetleg fotókat készíteni a nem megfelelő szállásról.
A túravezetőnk bármikor elérhető az utazás alatt, és maximális figyelmet szentel az utazáson résztvevőknek, ez a messenger-üzenetekből is látható.
Az idegenvezető visszajelzései alapján Anna és Dániel sem a nápolyi, sem a sorrento-i városnézésen nem vettek részt - A sorrento-i városnézést a 3. nap helyett a 2. napon tartották meg, mert jobb időt ígértek aznapra, de a 3. napon is visszamentek Sorrento-ba, hogy mindent meg tudjanak nézni.
Amalfit és Positano-t pedig úgy tudta megnézni a csoport, hogy bár a kompokat törölték az időjárás miatt, bérelt buszunkkal és helyi buszjáratokkal közelítették meg. Amennyiben további kérdései vannak, állok szíves rendelkezésére!
Üdvözlettel, M. Judit, Baraka Utazási Iroda

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére